torsdag 24 februari 2011

Girls Night In

Har precis kommit hem fran tjejkvallen. Det var jattetrevligt. Vi skrattade hur mycket som helst. Tyvarr tog jag inga bilder. Det var tjejen som jag lar ut svenska till som bjod in mig pa tjejkvall. Vi alla tog med oss var sin forratt och vin och sen satt vi bara dar och tjotade hela kvallen, at snacks och drack vin. Hur trevligt som helst. 



Idag sa fick jag in en hel timmas traning med cardio. Jag korde 40 min pa lopbandet och 20 pa eliptical. Kandes riktigt bra. Sjalvklart smallde jag i mig ett gang med mat pa tjejkvallen ikvall sa det gar val pa ett ut. Nar jag var pa gymmet idag sa var det ett helt gang med handikappade dar. Inget mer med det tills jag gick pa toaletten. Det var bara en toalett dar jag gick. Och nar jag var dar sa horde jag nagon komma in, som stallde sig och vantade pa sin tur. Nar jag kom ut sa sag jag att det var en av de handikappade. En man ocksa som hade gatt in pa fel toalett. Han gick inte in pa toaletten nar jag kom ut utan bara stod dar och blockerade tvattstallet. Jag vantade och trodde att han skulle flytta sig men han borjade istallet vinka till mig. Efter ett tag sa forstar jag att han inte har tankt att flytta in nagon riktning alls sa jag gar darifran. Fick ga in pa en annan toalett och tvatta handerna. De som kanner mig vet att dessa upplevelser ar bara en vardag for mig och hander jamt och standigt.


Idag fick jag aven klippt mitt har som jag inte hade klippt sen november. Sa det kandes valdigt skont och bra. Nasta vecka sa har jag tid for slingor ocksa. Har blivit valdigt mork uppe i nu sa det ar dags.

Traffade min van Big Chick idag ocksa en snabbis. Vi tog en fika tillsammans och bara pratade om allt mellan himmel och gjord som vi alltid gor.

God natt allesammans. Nu ska jag sova. Hors imorgon igen. Kram

Big Chick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar