fredag 24 april 2015

A Shout Out till Dr. Emelie Nordqvist

Efter många års slit så är dagen äntligen här för min bästa kompis Dr. Emelie Nordqvist. Det sociala livet och även hemlivet har fått tagit ett steg tillbaka under en lång tid men nu är det äntligen över. Idag disputerade Emelie och har nu fått titeln Dr. Emelie Nordqvist. Det är bäst att vi alla lyssnar på Emelie nu och tar hennes råd :). Jag är så jäkla stolt. Vilken bedrift! Jag hade aldrig pallat med det. Nu är allt över och Emelie äras under en fest som är lika stor som ett bröllop. Skitbra jobbat vännen... eller hrm Dr. Nordqvist (ursäkta mig) Vi firar ihop i sommar!!! :)




7 kommentarer:

  1. Tack min vän! :) Ja vi firar i sommar! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis igen, Emelie! :)

    Och Linda, hade du bestämt dig för något speciellt hade nog du kunnat göra liknande - du har ju en vilja av järn och fullt fokus och engagemang när det gäller!

    SvaraRadera