torsdag 9 april 2015

DoTERRA Essential Oils

Idag var jag på en liten demonstrering hemma hos en om Doterra Oils. Jag har varit väldigt intresserad av oljor och naturliga läkemedel ett bra tag nu. Allt som är naturligt känns bättre, speciellt när man har barn. Och dessa oljor ska ju vara bra för det mesta, mot immunförsvaret, lugnande för själen, allergier osv. Jag vill gärna köpa en diffuser. Hon som vi var hos hade en diffuser med någon lugnande olja i och hela huset kändes så mysigt och lugnt. När man kommer hem till någon så känner man ju energin från de som bor i huset och det här kändes så himla bra. Jag vill också att vi ska medla sådan lugnande känsla när någon kommer hem till oss. Gud vet att det gör vi inte nu haha. Men en diffuser fixar säkert det :). På dagen har man i annan olja som citrus, ingefära etc. något som är mer uppiggande. 

Tills vidare ska jag handla genom hon som redan är medlem för jag har inte lust att bli medlem just nu med allt vad det innebär och jag har inte lust att köpa ett stort kit. Jag vill bara köpa en diffuser och ett par oljor tills jag kanske blir mer involverad i det hela. 

De ville att jag skulle smaka på en olja som jag var intresserad av som ska vara bra mot immunförsvaret (vilket vi behöver då vi blir sjuka en efter den andra här stup i kvarten) och jag fick så mycket i mig att jag trodde mina läppar och min strupe skulle brinna upp. Fick springa in i köket för att halsa vatten. Så slutade visiten haha. 

Vi fick lite goodies som ska bli kul att testa. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar