lördag 4 april 2015

Hurra För Big Chick

Igår fyllde Big Chick år och vi firade i Solvang, Big Chicks hem. Vi åt supergod sushi, alldeles för mycket. Rullade nästan ut från restaurangen. Sedan gick vi och drack lite bubbligt och firade "Big Chick Style!"

Grattis igen BIG ONE!!! 




Idag är det ju påsk hemma, så glad påsk på er alla!!! Jag tror att de flesta här firar mest på söndagen och det ska vi också göra. Vi har varit på äggjakt idag (kort kommer imorgon) bland annat och så har jag preppat en massa mat inför morgondagen så jag känner mig ganska mör får jag säga. Blir att lägga mig i sängen och kolla på en Liftetime film ikväll :). Eric avskyr den kanalen och tycker att alla filmer är kass men jag tycker de kan vara ganska bra :). 

4 kommentarer:

  1. Såg faktiskt gott ut :) aldrig ätit sushi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh gud du måste ju bara testa. Testa det som är kokt först så kan det vara lättare att sakta men säkert vänja sig :)

      Radera
  2. Grattis Big Chick! :) Visste inte att hon bodde i Solvang - så mysigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den staden går inte av för hackor!

      Radera