måndag 20 april 2015

Svedala - HERE WE COME!

Check, check, check, check and check. Jag har fått avbockat en massa grejer idag från min todo list och den största av de alla var biljetterna till Sverige. YES, de är bokade! SVEDALA NU KOMMER VI! 

Det blir tyvärr bara jag och tjejerna som åker för Eric kan inte ta ledigt från jobbet. Vi kommer vara i Sverige från mitten på juli tills i början på augusti. Längtar så!!! 

Hej svenska pannkakor, falukorv, varmkorv, mammas köttbullar, skagenröra i baguette, svenska jordgubbar och grädde, saltlakrits, T-kakor (ja, jag älskar de) Marabou choklad, svensk ost, svensk skinka.... etc. etc. etc. 

Vi kommer vara i Sverige när Sverige är som bäst. 












2 kommentarer:

  1. Hahahaha - så det du längtar mest efter är alltså allt som går att äta? ;)

    SvaraRadera
  2. Å så härligt! Vet hur det känns. Jag har tagit mina döttrar till Sverige varje sommar sedan de föddes och vi har åkt själva många ggr. då maken ej haft så mycket tid ledig. Men helt ok då det har babblats på svenska och fikats på ett sätt som bara svenskar klarar av.

    Ha en toppen dag!

    Kram, Anneli

    SvaraRadera